MOTOR          RÁM          ROZMĚRY A HMOTNOSTI
OSSA TR 280i

OSSA TR 280iOSSA vyvinula trialový motocykl založený na novém velmi inovativním konceptu. V podstatě jsme pracovali na přemístění různých součástí motocyklu s cílem vylepšit rozložení hmotnosti s ohledem na různé faktory, jako třeba provozní teplota jednotlivých součástí.

Výsledkem tohoto konceptu je například umístění filter boxu ve velmi snadno přístupné poloze.

Díly jako nádrž, filter box a chladič byly umístěny v souladu s potřebami trialového motocyklu. Toto bylo provedeno s rozumem, citem a jasným cílem udělat z nové OSSA TR 280i standard ve své kategorii, stejně jako se jím stala první Mick Andrews Replica v roce 1972.

"Umístění vzduchového filtru ve spodní části trialového motocyklu a palivové nádrže naopak nahoře nebo vedle výfuku, jsou koncepty, které z našeho pohledu na věc, nedávají smysl." říká Xiu, manažer projektu.

Skutečnost, že nová TR 280i je vybavena elektronickým vstřikováním, umožnila konstruktérům přemístit různé součásti motocyklu bez omezení umístěním tradičního karburátoru.

"V některých případech byl vstřikovací systém umístěn na stejné místo jako karburátor s palivovou nádrží nahoře, bez uvážení možnosti umístit vstřikování jinde. OSSA mi dovolila začít zcela od začátku, což byl pro mě rozhodující faktor pro vstup do tohoto projektu." řekl Xiu.