Nádrž z cr-mo oceli a hliníku byla
vyrobena v souladu s designem motoru a je umístěna v přední části
motocyklu, kde tvoří součást rámu. Tam, kde je obvykle mnoho svárů a
tudíž i víc hmotnosti na cr-mo rámech, byly umístěny součásti z
litého hliníku.
Hlavová trubka, nádrž z ušlechtilé slitiny, stupačky a kyvná vidlice
jsou také vyrobeny z litého hliníku. Zbytek je vyroben z
cr-mo oceli s velmi jednoduchou strukturou svařovanou v
ochranné atmosféře.
Systém odpružení byl vyvíjen v úzké spolupráci se společnostmi
Öhlins (zadní odpružení) a Marzocchi (přední odpružení). Zadní
odpružení má inovativní systém přepákování, které je dobře chráněné
a přímo integrované do šasi. |
Systém odpružení Öhlins TTX jsme
adoptovali do trialového motocyklu. Tento systém má ventily pístu a
nastavení hydrauliky umístěny zvenčí. Tato technologie už byla
využita v motokrosu a má mnoho výhod ve snadném a lehce
přístupném nastavení.
Přední odpružení by měla zajišťovat upside-down vidlice Marzocchi,
na jejímž vývoji se stále pracuje. Současný motocykl používá vidlici klasické
konstrukce. Upside-down odpružení nebylo v trialovém světě využíváno
po mnoho let. Ostatní výrobci využívají odpružení, jehož
koncept vychází z motokrosových a enduro speciálů. OSSA dala
přednost vývoji své
vlastní přední vidlice a řídítek v úzké spolupráci s Marzocchi. |