MOTOR          RÁM          ROZMĚRY A HMOTNOSTI
Šasi TR 280i
Rám Trubkový z cr-mo oceli, spodní část ze slitiny hliníku
Přední odpružení Marzocchi aluminium, průměr 40mm
Zadní odpružení Systém s variabilním průběhem s tlumičem TTX Öhlins monoshock
Přední brzda Čtyřpístková se 185mm kotoučem
Zadní brzda Dvoupístková se 150mm kotoučem
Přední kolo 28 drátů s 21x2.75 pneumatikou
Zadní kolo 28 drátů s 18x4.00 bezdušovou pneumatikou
Lyžina Alu 7075 T6
Startovací páka Litý hliník
Páka řazení a zadní brzdy Litý hliník se sklopným koncem

 

Nádrž z cr-mo oceli a hliníku byla vyrobena v souladu s designem motoru a je umístěna v přední části motocyklu, kde tvoří součást rámu. Tam, kde je obvykle mnoho svárů a tudíž i víc hmotnosti na cr-mo rámech, byly umístěny součásti z litého hliníku.

Hlavová trubka, nádrž z ušlechtilé slitiny, stupačky a kyvná vidlice jsou také vyrobeny z litého hliníku. Zbytek je vyroben z cr-mo oceli s velmi jednoduchou strukturou svařovanou v ochranné atmosféře.

Systém odpružení byl vyvíjen v úzké spolupráci se společnostmi Öhlins (zadní odpružení) a Marzocchi (přední odpružení). Zadní odpružení má inovativní systém přepákování, které je dobře chráněné a přímo integrované do šasi.
Systém odpružení Öhlins TTX jsme adoptovali do trialového motocyklu. Tento systém má ventily pístu a nastavení hydrauliky umístěny zvenčí. Tato technologie už byla využita v motokrosu a má mnoho výhod ve snadném a lehce přístupném nastavení.

Přední odpružení by měla zajišťovat upside-down vidlice Marzocchi, na jejímž vývoji se stále pracuje. Současný motocykl používá vidlici klasické konstrukce. Upside-down odpružení nebylo v trialovém světě využíváno po mnoho let. Ostatní výrobci využívají odpružení, jehož koncept vychází z motokrosových a enduro speciálů. OSSA dala přednost vývoji své vlastní přední vidlice a řídítek v úzké spolupráci s Marzocchi.